اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

مصدومیت بدموقع مودریچ

  • کد خبر: ۱۹۶۸۸۵
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
مصدومیت بدموقع مودریچ
هافبک کروات رئال مادرید در دیدار برابر کادیز مصدوم شد تا شمار بازیکنان مصدوم رئال افزایش پیدا کند.

به گزارش شهرآرانیوز، رئال مادرید در هفته چهاردهم رقابت‌های لالیگا به مصاف کادیز رفت و توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند. لوکا مودریچ در این بازی در ترکیب اصلی رئال مادرید به میدان رفت البته او در دقیقه ۷۰ مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

کارلو آنچلوتی مصدومیت مودریچ را تایید و اعلام کرد که او از ناحیه عضله احساس درد کرده و به همین خاطر از بازی تعویض شد. به این ترتیب مودریچ هم به فهرست طولانی مصدومان رئال مادرید اضافه شد تا شرایط برای ادامه فصل تیم سخت شود. تیبو کورتوا، کپا، ادر میلیتائو، کاماوینگا، آردا گولر، شوامنی و وینیسیوس جونیور دیگر مصدومان رئال مادرید در شرایط کنونی هستند.

البته روزنامه آس اعلام کرد که مصدومیت مودریچ جدی نیست و زمان دوری او از میادین طولانی نخواهد بود. رئال با پیروزی که برابر کادیز به دست آورد موقتا به صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لالیگا صعود کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->